De campagne Skills voor de klas laat middelbare scholieren (van 3 havo tot vwo 6) op een bijzondere manier ontdekken of zij skills voor de klas hebben. De campagne is bedoeld om het ‘werken in het basisonderwijs’ vroegtijdig te promoten en te laten zien hoe mooi en veelzijdig het beroep is. De campagne is een initiatief van verschillende onderwijsbesturen i.s.m. de pabo’s uit heel Nederland. Samen organiseren ze een roadtour langs middelbare scholen met een speciale ‘Skills voor de klas Escaperoombus’.

Sander van Bureau Sprekend bestelde gewoon via onze webshop een XL Instagram frame, niks bijzonders zou je zeggen. Echter checken en volgen we altijd onze klanten via de Socials en zagen we dat het oranje blauw dat ook in het logo wordt gebruikt overal in terug komt. Dan zijn we de beroerdste niet en maken we meerdere proefjes en laten we de klant kiezen, en je raadt het al… De oranje-blauwe versie paste perfect bij de #skillsvoordeklas huisstijl.